Billboardy w Rudzie Śląskiej, to afisze reklamowe dużych rozmiarów, które w Polsce na stałe wtopiły się w krajobraz każdego większego miasta. Billboardy w Płocku raczej w nadchodzących dekadach nie znikną z lokalnych obiektów oraz dróg, ponieważ wedle specjalistów od reklamy wciąż są one efektywną formą promocji i każda większa kampania reklamowa celuje na nie niebagatelną sumę pieniędzy

Zdarza się nawet tak, że nowoczesnej technologii billboardy w Dąbrowie Górniczej (polecamy billboardy od billboardy-reklama.pl) instalowane są jeden tuż obok drugiego, tak więc podczas podroży samochodem możemy zobaczyć ich nawet kilkadziesiąt, jeżeli będziemy przemieszczać się najbardziej popularnymi ulicami dużych metropolii.

Reklama na bilbordach
Autor: Broadway Tour
Źródło: http://www.flickr.com

Billboardy w Częstochowie wbrew temu co mogłoby się wydawać nie należą do narzędzi reklamowych, które odchodzą w zapomnienie. Także one się rozwijają w bardzo ciekawy sposób. Jeszcze kilka lat wstecz były one całkiem nieefektywne nocą, gdyż nikt nie mógł ich zauważyć. Teraz jest zupełnie inaczej, dlatego że dobrej klasy billboardy są oświetlane i dzięki temu są widoczne przez 24 godziny na dobę.

Klasyczne billboardy w Zielonej Górze posiadają wymiary około dwunastu m2, podobnie jest w innych polskich miastach. Niektóre z nich są oczywiście o wiele większe. Nie można być zdziwionym, gdy będzie miał on czterdzieści osiem m2. Takie też montowane są na obszarze naszego kraju, chociaż zdecydowanie trudniej jest je spotkać. Ciekawym rodzajem billboardu jest megaboard. Jest to tablica reklamowa, która wyposażona jest w olbrzymie połacie tkanin, na których drukowana jest treść promocyjna. Megaboardy montowane są na budynkach. Ich rozmiar w niektórych przypadkach może wynosić nawet 300 metrów kwadratowych.

Na obszarze naszego kraju są one jeszcze mało rozpowszechnione, jednak w USA jak również i w krajach Dalekiego Wschodu nietrudno jest je spotkać. W Polsce jednak nie ma tak ogromnych budynków, by można było je instalować dowolnym miejscu, dlatego też polski rynek opanowany jest przez billboardy sztampowej wielkości, które nie robią większego wrażenia na odbiorcach.