Od lat łączymy badania marketingowe mystery shopping i badania satysfakcji w grupę splatających się usług oraz zalet. Pracujemy dla najpopularniejszych marek, realizując kompleksowe badania jakości obsługi konsumenta. Co miesiąc wykonujemy tysiące analiz Tajemniczy Klient, dokonujemy sprawdzenia standardów obsługi, badania kanałów komunikacji, testów mystery shopper konkurencji, pozwalających na porównanie przedsiębiorstwa, by dowiedzieć się, jakie są ich silne i słabe strony, a także szanse i zagrożenia pod kątem możliwości rynkowych rywali.

SecretClient to metoda badania sposobu obsługi klienta mystery shopper, przeprowadzana w trakcie odwiedzin w punktach sprzedaży albo innych miejscach obsługi klienta. Tajemniczy Klient – specjalnie dobrany agent Mystery Shopping, obejmujący wyobrażenie o ustalonej grupie docelowej klientów, sprawdza ustalony sklep, punkt obsługi, placówkę i wdraża założone scenariusze. Mystery Shopping bada przebieg obsługi, jej czas i jakość pod względem przyjętych standardów, sposób zaprezentowania oferty, zdolność rozpoznania potrzeb konsumenta i odpowiedzi na jego pytania i wątpliwości. Badaniu mogą być podległe również: umiejętności handlowe, obecność materiałów wsparcia sprzedaży, schludność i porządek na terenie placówki.
Secret Client

Dopełnieniem analizy jakości obsługi jest łączenie odwiedzin Mystery Shopping z badaniem ścieżek komunikacji SecretContact. Tajemniczy Klienci podejmują kontakt z firmą korzystając z dostępnych kanałów komunikacji, takich jak telefon, poczta tradycyjna i elektroniczna, serwisy społecznościowe, fora internetowe, strony www (mysteryweb). Tajemniczy Klient kontroluje jakość i szybkość kontaktu z firmą, infolinią, BOK, serwisem, metodę reagowania na potrzeby i pytania klienta, przyjazność, przestrzeganie standardów, łatwość uzyskania informacji itp.

Zakres usług SecretClient zawiera również audyt uczestników programu lojalnościowego, partnerskiego i innych działań tego typu. Podkreśla plusy i minusy działania, dodatkowe możliwości oraz zagrożenia, pomaga w sformułowaniu właściwej taktyki wynagradzania, komunikacji, kreacji oraz doboru wyróżnień premiowych. Regularne badania przeprowadzane podczas realizacji programów pomagają w utrzymaniu motywacji objętych programem i pozwalają kontrolować czy pracownicy zależni właściwie wykorzystują te działania jako narzędzie zwiększenia sprzedaży.

SecretClient realizuje audyty Mystery Shopping B2C i B2B dla instytucji finansowych, aptek, hipermarketów, hurtowni, doradców finansowych, salonów meblowych i samochodowych, hoteli, dla branży spożywczej, FMCG, chemicznej, finansowej, farmaceutycznej, budowlanej, sanitarnej, paliwowej, komputerowej, elektronicznej, telekomunikacyjnej, transportowej i wielu innych.

Rezultaty badań SecretClient mogą być dostępne już w trakcie badania w panelu on-line. Dostarczają wartościowych wniosków, solidnych podstaw do doskonalenia firmowych zasad postępowania z klientem. Pomagają w motywacji i tworzeniu programów szkoleń. System raportowy pozwala na wygodną analizę ankiet, zdjęć, nagrań itp., oraz spójne raportowanie całości lub wybranych obszarów badawczych przez całą dobę. Oprogramowanie udostępnia mnogość opcji analizy oraz wizualizację wyników. Dostęp do rezultatów następuje na poszczególnych poziomach uprawnień, zgodnych ze strukturą przedsiębiorstwa. Pomaga to dzielić się wiedzą i wynikami badań z autoryzowanymi menedżerami średniego szczebla, kierownikami regionalnymi, zespołami sprzedawców.

Zespół: klienci cenią nas za duże doświadczenie, grupę etatowych koordynatorów i własną sieć przeszło 60 tys. mystery shopperów działających nie tylko w dużych aglomeracjach, ale również w setkach mniejszych miast. Taki zasięg terenowy wpływa na szybkość oraz mobilność realizacji badań mystery shopping, a także redukuje nakłady ponoszone na transport. Audytorzy są objęci specjalnym programem kontroli i budowy lojalności.

Innym atutem SecretClient jest dostęp do opinii setek tysięcy konsumentów wewnątrz Programu Jakość Obsługi oraz aktualne raporty konkurencji wg branż. Za pomocą synergii z Programem Jakość Obsługi Klienta, przygotowujemy bardziej „życiowe” scenariusze badań mystery shopping, oparte o realne przeżycia prawdziwych klientów, partnerów, współpracowników.