Od zarania dziejów linie i symbole stanowią metodę komunikacji miedzy ludźmi, wszak nasze zdanie wynika z obserwacji. Tak jak ludzki charakter uzewnętrznia się w jego wizerunku i sposobie bycia, tak osobowość marki przejawia się w stroju identyfikacji wizualnej. Identyfikacja wizualna firmy jest zarówno formą i materiałem, obrazem i ideą.

Teczki ofertowe
Źródło: www.segregatory.net

Od setek lat znaki stanowią środek komunikacji miedzy ludźmi, wszak opinia wynika z postrzegania. Tak jak charakter człowieka uzewnętrznia się w jego wizerunku i sposobie bycia, tak osobowość firmy ujawnia się w systemie identyfikacji wizualnej. Identyfikacja wizualna firmy jest jednocześnie formą i materiałem, obrazem i ideą. Logo marki lub standy reklamowe winny stać się wystarczająco znajome, by były rozpoznawalne a także dostatecznie unikalne, by utkwiły w pamięci odbiorcy.

Projekt logotypu powinien być prosty, bo tylko przez kilka sekund koncentrujemy uwagę na czyjejś „twarzy”. Równocześnie powinien obfitować w treść i szczegóły, by przyciągnąć wzrok klienta. Dobrze, jeśli jest wystarczająco współczesny, by odzwierciedlać ducha epoki, ale nie może podążać za krótkotrwałą modą. Znak logo, przede wszystkim musi zapadać w pamięć i odzwierciedlać idee, które reprezentuje. Identyfikacja wizualna, to całokształt symboli stosowanej przez markę, czyli wszystko to, po czym można „na zewnątrz” rozpoznać, że to konkretna firma. Do takich elementów należą na przykład wizytówki, papier listowny, teczki, plakaty, kalendarze bądź karty menu restauracji stworzone dla jakiejś branży. To właśnie image organizacji pozwala jej wybić się z tłumu podobnych do siebie firm. Poprzez kolejne elementy, takie jak logotyp, kolorystyka i typografia a także druki firmowe, dana firma buduje relacje z odbiorcą.

Dokumenty
Autor: www.sxc.hu
Źródło: www.sxc.hu

Przemyślana ekspozycja produktu jest kluczem do sukcesu. Wszystkie części składowe, stanowiące nośniki przekazu reklamowego, winny mieć najlepszą oprawę. Dobrze zaprojektowany stojak na ulotki, bądź też wysokiej klasy system prezentacji, może spowodować, iż to właśnie nasza treść wyróżni się spośród innych. Standy reklamowe, to stojące tablice lub trójwymiarowe obiekty o różnej wysokości, które nie tylko prezentują brand, lecz również umożliwiające sprzedaż bezpośrednią. Podobną formą promocji jest teczka konferencyjna, na której musi figurować logo i grafika charakterystyczna dla danej marki. Wówczas każdy uczestnik konferencji, trzymając przed oczami obraz naszej firmy, na pewno ją zapamięta i przypomni sobie o niej w najbliższej potrzebnej sytuacji. Mnóstwo propozycji na: http://www.segregatory.net/realizacje/dekoracje-i-akcesoria.html.