W dwudziestym pierwszym stuleciu reklama otacza nas ze wszystkich stron. Czy to w radiu, stronach internetowych, czy na ulicy. Istnieje dużo świetnych sposobów promowania swojego przedsiębiorstwa. Jednym z najlepszych jest tzw. OOH – czyli reklama zewnętrzna. Eksperci od badania rynku są zgodni co do tego, że firmy posługujące się odpowiednio zaplanowaną reklamą outdoorową przynoszą o wiele większe zyski. Z tej przyczyny dobrze jest pomyśleć nad inwestycją w tą usługę.

telebimy
Autor: Alex Goodkind
Źródło: http://www.flickr.com
Typy OOH obejmują neony, citylighty i telebimy. Te ostatnie według specjalistów są najbardziej optymalne z powodu ich widoczności i efektowności.

Reklama outdoorowa ma obszerny zbiór atutów. Brandy popularyzowane w ten sposób docierają do bardzo dużej liczby klientów. Ich prestiż pośród klientów znacząco podwyższa się, gdy mogą ujrzeć logo i slogany reklamowe danej firmy na ulicy. (koszulki reklamowe) Są wówczas bardziej chętni do kupowania jej produktów i rozpowszechniania ich w swoich kręgach towarzyskich. Widzą je jako bardziej atrakcyjne i są w stanie płacić za nie więcej.

Też obserwowana jakość produktu podwyższa się. Jest to zatem nie tylko efektowny, ale i efektywny sposób promocji marki. W dużym mieście, takim jak Bytom ruch na ulicach sprzyja takiemu rodzajowi reklamy, stanowi dla niej wymarzoną lokalizację. (http://www.adforce.pl/2-upominki-reklamowe/16-biuro-i-praca/) Znaczna liczba przechodniów i gromadzących się aut na ulicach sprawia, że treści z billboardów i telebimów dochodzą do o wiele większej liczby klientów. Z tego powodu OOH jest doskonalszą formą niż np. ogłoszenia w prasie, czy w radiu.

miasto pełne telebimów
Autor: Matthias Mueller
Źródło: http://www.flickr.com

Najwyższej jakości usługą reklamową typu outdoor są telebimy. Są to wielkoformatowe ekrany diodowe, które da się umiejscawiać w przestrzeni miejskiej, dlatego zwracają one uwagę dużej ilości pieszych i kierowców. Mogą one wyświetlać atrakcyjne efekty świetlne i interesujące animacje, przez co bez trudu wyróżniają się z otoczenia. Najlepiej umieszczać je wzdłuż dróg przelotowych, które charakteryzują się dużym ruchem samochodowym i w pobliżu dużych skrzyżowań. Wtedy zauważa je największa liczba ewentualnych klientów. Muszą się oni bowiem zatrzymać się na krótki czas i wówczas pierwszą rzeczą, którą zobaczą będzie najjaśniejszy i najbardziej ruchomy element otoczenia. Produkty reklamowe

Dlatego przekaz reklamowy mocniej zapada w pamięć. Bardzo wiele takich miejsc można znaleźć w takich miastach, jak Bytom. Reklama dźwignią handlu, jak głosi stare przysłowie i dlatego by polepszyć funkcjonowanie swojego przedsiębiorstwa rozsądnie jest poświęcić na nią fragment budżetu. Reklama outdoorowa jest niezwykle skuteczną formą promowania produktu, zaś najbardziej optymalnym jej typem jest telebim.