Nieduże miejscowości tak czy siak nie są złymi miejscami – jeśli jest zatrudnienie oraz rodzina, generalnie duże miasto nie jest niezbędne do szczęścia. A poza tym, nierzadko na obszarze miasteczka prościej o sukces. Co prawda jest mniejsza ilość osób, lecz należy wiedzieć, że przynajmniej w rachubę wchodzi sporo mniejsza konkurencja.

Billboard na drodze
Autor: Robert Ashworth
Źródło: http://www.flickr.com
Można śmiało powiedzieć, iż nierzadko taki człowiek, który przez niemalże całe życie tak jakby marzył o zamieszkaniu w dużym mieście, przykładowo w Krakowie, zauważa, że Ełk albo Cieszyn (reklama na billboardzie w Cieszynie) również są całkiem ciekawe. A zresztą jeżeli zapragniemy poczuć klimat wielkiego miasta zawsze możemy wsiąść w samochód. Czyli nie myślmy, że małe miasta to typowe dziury bez żadnej przyszłości.

W zasadzie sytuacja jest taka, że jeżeli poważnie myślimy o tym, aby otworzyć biznes w niedużym mieście, szczególnie musimy postawić na promocję. W bardzo dużym błędzie jest biznesmen myślący, iż jeśli w rachubę wchodzi małe skupisko ludzi, tak jakby wieść o jego firmie szybko się rozniesie. Może taka na ten przykład kręgielnia – pierwszy taki obiekt w mieście naprawdę nie potrzebuje reklamy, ale w bardzo dużym błędzie jest taka osoba, która uważa, że czymś zbędnym jest promowanie swojego interesu. Pewnie konkurencji to się bardzo spodoba, ponieważ nierzadko jest tak, iż konkurencja w małych miastach jest znaczna. Nierzadko całkowicie nie potrafimy docenić niewielkich miejscowości – a to wielki błąd!

Skuteczna metoda promocji? Na pewno reklama billboardowa jest bardzo często wielce efektywna, sprawiająca, że o choćby założonej przez nas pizzerii będzie wiedziało całe miasto. Nierzadko reklama outdoorowa powoduje, iż ludzie tak jakby nie są w stanie nadążyć z realizacją zamówień. Generalnie nie ma za wielu efektywniejszych, ale przy tym tańszych sposobów inwestowania kasy, niż billboardy (tu znajdziesz więcej cennych informacji: reklama wielkoformatowa billboard). Pewnie niektórzy ludzie mają serdecznie dosyć reklamy outdoorowej, ale trzeba mieć na uwadze, że bardzo często co prawda narzekamy na promocje, a tak czy siak niejako zdarza się nam nabrać na wszelakie pułapki reklamowe.