Ludzie są różni, czyli nasza koleżanka Ania jest z całą pewnością inna, aniżeli Kasia, która najzwyczajniej w świecie mocno różni się od Mateusza, Jurka czy Daniela. Jednak pomimo różnych wiele nas łączy. Niby co dokładnie? No cóż, jesteśmy chociażby wzrokowcami! Pamiętajmy, że nawet jeśli coś jest w porządku, lecz wygląda nieciekawie, wręcz brzydko, pewnie nie spodoba się nam. Chociaż naturalnie gusta również są inne: np. są ludzie, którym pasują takie auta, które w różnego rodzaju rankingach najbrzydszych wehikułów piastują wysokie lokaty.


sklep internetowy
Autor: Serge Kij
Źródło: http://www.flickr.com

Jednym słowem: jeżeli we własnym sklepie internetowym będziemy zamieszczali raczej brzydkie fotki wszelkiego rodzaju towarów, nie powinniśmy specjalnie oczekiwać zwiększenia ilości sprzedaży. To w ogóle nęcący scenariusz: a więc bez zwiększania nakładów na promocję (Professional Photography) moglibyśmy szybko powiększyć liczbę sprzedaży! Jedyny minus to zapewne odrobinę bardziej dostrzegalne kłopoty logistyczne, lecz jakby nie patrzeć akurat pakowanie produktów należy do bardziej przyjemnych części prowadzenia firmy, zwłaszcza mowa o e-handlu. Im więcej paczek tym niewątpliwie lepiej dla nas.

Niektórzy właściciele e-sklepów wcale nie zwracają uwagi w zdjęcia. A to poważny kłopot. Być może sklep internetowy mający w swojej ofercie tylko literaturę w istocie nie musi skłaniać w taki sposób do robienia zakupów, lecz już w przypadku no choćby handlowania ubraniami ciężko nie docenić ogromnego znaczenia ładnych zdjęć. To zapewne oczywiste – a jeśli ktoś ciągle sądzi, że fotografia reklamowa Warszawa bezproblemowo może sobie jeszcze poczekać niech szybko zmieni myślenie albo najzwyczajniej pójdzie poszukać sobie innego zajęcia. Wyłącznie sklep internetowy z fajnymi fotkami może się utrzymać!

Poza tym, to niby któż mówi, że fotografia reklamowa, i to nawet w Warszawie, jest wielkim kosztem? Spokojna głowa – bo choć zrobienie kilku tysięcy fotek bądź co bądź będzie dostrzegalnym kosztem, to jednak zapamiętajmy jedno: sklep internetowy musi być odpowiednio doinwestowany. W przeciwnym wypadku nie będzie profitów.