Od 1998 roku ściśle specjalizujemy się w marketingu lojalności i marketingu relacji. Tworzymy i wdrażamy programy lojalnościowe, partnerskie, itp., całościowo od projektu, agendy, kreacji, systemu informatycznego, zarządzania informacjami.

Programy Partnerskie to programy lojalnościowe wdrażane w obrębie B2B, ukierunkowane na partnerów, pośredników sprzedaży, dystrybutorów, sprzedawców. Motywacja jest nie tylko efektem nagród i premii, ale przede wszystkim z poczucia należenia do elitarnej grupy, z wartości dodanych, stosunków i kontaktu z firmą, dostępu do wiedzy i możliwości uczestnictwa w kursach.

Programy lojalnościowe i partnerskie ograniczają rolę ceny, pozwalają na zmniejszenie przyznawanych zniżek i tworzą barierę dla rynkowych rywali. Zrealizowaliśmy setki tego typu działań w sektorze B2B i B2C. Zrealizowaliśmy i obsługujemy systemy lojalnościowe instytucji handlowych, banki, aptek, branży spożywczej, FMCG, finansowej, chemicznej, farmaceutycznej, budowlanej, sanitarnej, paliwowej, nowych technologii, telekomunikacyjnej, samochodowej i wielu innych. Prowadzimy także wewnątrz firmowe programy motywacyjne (http://www.programylojalnosciowe.pl/program-lojalnosciowy-dla-firm.html) dla pracowników, handlowców, dealerów i kanałów dystrybucji.

Naszymi atutami są: efekt skali i optymizacja wydatków, wyjątkowe na polskim rynku know-how, oprogramowanie do kierowania programem lojalnościowym, własne centrum logistyki nagród, obsługa kancelaryjna i podatkowa. Zapewniamy pewność i komfort współpracy z fachowcami oraz kompleksową opiekę w zakresie prawa i podatków, obejmującą m.in. fachowe doradztwo prawne i podatkowe, tworzenie regulaminów i formularzy, outsourcing obsługi podatków od nagród.

Logistyka nagród jest jednym z najważniejszych, a przy tym najtrudniejszych etapów wdrożenia programu.

Programy lojalnościowe dla każdego

W istotnej części decyduje o tym, czy program lojalnościowy, premiowy, promocja czy konkurs przynoszą zamierzony, długofalowy skutek i cementuje relacje z jego uczestnikami. Dlatego stworzyliśmy odrębne Centrum Logistyki Nagród i zapewniamy obsługę poszczególnych faz logistyki: dobór nagród, nabycie, przechowywanie, konfekcjonowanie, pakowanie, dostarczenie, raportowanie. Ciągła, regularna od lat współpraca z renomowanymi producentami i dystrybutorami pomaga zapewnić dostępność wielu precyzyjnie wybranych modeli nagród i zredukować ceny ich nabycia i logistyki.

Stoimy na stanowisku, że istotą pakietu lojalnościowego nie jest jedynie wyścig po nagrody. Poza czynnikiem zwiększenia sprzedaży istotną rolę odgrywa w tym miejscu budowa relacji marketingowych. Program staje się platformą komunikacji, a segmentacja oparta o kryteria sprzedażowe, styl życia, preferencje, historię relacji, umożliwia idealny dobór narzędzi motywacji. Na bazie własnych badań zadowolenia i oczekiwań uczestników wdrażamy programy, gdzie premię stanowią nie jedynie nagrody rzeczowe, ale również wartości niematerialne, kursy i szkolenia oraz porady ekspertów. Relacje wsparte na tych fundamentach owocują niezwykle silną lojalnością.

Więcej na http://www.programylojalnosciowe.pl/

Oferujemy zaawansowany technologicznie i łatwy w użyciu, funkcjonalny system do kierowania programami motywacyjnymi. Brak potrzeby tworzenia od podstaw umożliwia szybkie wdrożenia działań oraz obniżenie kosztów. Oferujemy fachowe wsparcie informatyczne i poradnictwo pozwalające na płynną integrację z wewnętrznymi systemami przedsiębiorstwa, dostawców i kontrahentów, banków, itp. Pomagamy dostosować bazy danych, przygotować spersonalizowane konta biorących udział, strony internetowe, katalogi nagród, podliczanie punktów i promocji, analizy, narzędzia komunikacji interaktywnej, zdalną naukę i testy kompetencji.
Źródło: www.programylojalnosciowe.pl