Od 1998 roku wyłącznie zajmujemy się zagadnieniem marketingu lojalności i relacji. Przygotowujemy i obsługujemy programy lojalnościowe, partnerskie, premiowe, promocje i konkursy, całościowo od planu działania, agendy, wstępnego stworzenia, systemu informatycznego, zarządzania informacjami.

Programy Partnerskie to programy lojalnościowe wdrażane w obrębie B2B, ukierunkowane na partnerów, pośredników sprzedaży, dystrybutorów, sprzedawców. Chęć do działania jest nie tylko efektem nagród i premii, ale głównie z przynależności do elitarnej grupy, z wartości dodanych, stosunków i kontaktu z firmą, bazy wiedzy i udziału w szkoleniach.

Tego typu działania zmniejszają rolę ceny, pozwalają na zredukowanie przyznawanych zniżek i tworzą barierę dla rynkowych rywali. Zrealizowaliśmy setki tego typu działań w sektorze B2B i B2C. Wdrożyliśmy i obsługujemy systemy lojalnościowe instytucji handlowych, banków, aptek, branży spożywczej, FMCG, finansowej, chemicznej, lekarskiej, budowlanej, sanitarnej, paliwowej, nowych technologii, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej i wielu innych. Prowadzimy również wewnętrzne programy motywacyjne (http://www.programylojalnosciowe.pl/program-lojalnosciowy-dla-firm.html) dla zatrudnionych w przedsiębiorstwie, przedstawicieli handlowych, sprzedawców i dystrybutorów.

Do naszych plusów należą: korzyści skali i optymalizacja kosztów, wyjątkowe na polskim rynku know-how, narzędzia informatyczne do zarządzania programem lojalnościowym, własne centrum logistyki produktów premiowych, pomoc prawna i podatkowa. Zapewniamy pewność i komfort współpracy z ekspertami oraz kompleksową opiekę w zakresie prawa i kontaktów z urzędem skarbowym, obejmującą m.in. fachowe wsparcie prawne i podatkowe, tworzenie dokumentów i formularzy, wsparcie z zakresie obsługi podatków od premii.

Programylojalnosciowe.pl - programy lojalnościowe
Źródło: Programylojalnosciowe.pl

Logistyka nagród jest jednym z istotniejszych, a zarazem najcięższych etapów wdrożenia działania. W istotnej części decyduje o tym, czy program lojalnościowy, premiowy, akcja czy konkurs przynoszą zamierzony, długoterminowy efekt i cementuje relacje z jego uczestnikami. Oto powód, dla którego zbudowaliśmy odrębne Centrum Logistyki Nagród i zapewniamy obsługę poszczególnych etapów logistyki: dobór nagród, zakup, przechowywanie, konfekcjonowanie, pakowanie, dostarczenie, raportowanie. Ciągła, nieprzerwana od lat kooperacja z renomowanymi wytwórcami i dostarczycielami umożliwia zapewnić dostępność setek dokładnie wyselekcjonowanych modeli nagród i obniżyć ceny ich zakupu i dostarczenia.
Wychodzimy z założenia, że celem programu lojalnościowego nie ma być wyłącznie wyścig po nagrody. Oprócz aktywizacji sprzedaży istotną rolę ma tu budowa relacji marketingowych. Program staje się platformą komunikacji, a segmentacja oparta o kryteria sprzedażowe, life-style, preferencje, historię relacji, pozwala na optymalny dobór środków motywacji. Na podstawie naszych badań zadowolenia i oczekiwań biorących udział prowadzimy programy, gdzie premię stanowią nie jedynie nagrody rzeczowe, lecz także wartości niematerialne, kursy i szkolenia oraz wiedza fachowa. Związki wsparte na tych podstawach objawiają się niezwykle mocną lojalnością.

Zostawiamy do dyspozycji zaawansowany technologicznie i łatwy w użyciu, gotowy system do kierowania programami motywacyjnymi. Nieistnienie potrzeby tworzenia od zera umożliwia natychmiastowe wdrożenia działań i obniżenie wydatków. Do dyspozycji mamy profesjonalne wsparcie IT i doradztwo pozwalające na sprawną integrację z własnymi systemami przedsiębiorstwa, dostawców i kontrahentów, banków, itp. Ułatwiamy skonfigurować bazy danych, stworzyć indywidualne konta uczestników, strony internetowe, katalogi nagród, naliczanie klasyfikacji i promocji, analizy, narzędzia komunikacji : SMS, MMS, mailingi, e-mailingi, newslettery, e-learning i testy kompetencji.

Zobacz też programylojalnosciowe.pl