W związku z intensywnym rozwojem Internetu zaistniały agencje interaktywne. Jest to dosyć nowy wytwór, który zajmuje się sporządzaniem jak również wdrażaniem wizerunku firmy w Internecie. Do najbardziej znanych usług agencji należy tworzenie stron WWW, generowanie portali społecznościowych czy także pozycjonowanie stron WWW. Oferty tego typu agencji zwrócone są jednocześnie do małych, ogromnych jak i średnich firm.

SEO, pozycjonowanie
Autor: http://www.sxc.hu
Źródło: http://www.sxc.hu
I tak np., jeśli strona internetowa naszego przedsiębiorstwa jest właściwie wypozycjonowana można ją bez problemu i prędko odnaleźć w sieci, w związku, z czym powiększa się ilość potencjalnych klientów. Agencji interaktywnych w teraźniejszych czasach jest mnóstwo.

Najlepsza agencja interaktywna powinna dawać mnóstwo możliwości wykorzystania sieci do promocji firmy. Również osoby indywidualne dość często korzystają z ofert agencji. Niemniej jednak nawet idealnie wypozycjonowana strona to nie wszystko. Ażeby wypromować przedsiębiorstwo należy również skorzystać z reklamy w gazecie. Reklama prasowa może być umieszczana w magazynach, czasopismach czy chociażby w prasie zawodowej. Dzięki temu trafia ona do określonej grupy odbiorców i profesjonalistów konkretnej dziedziny.

Jest jednym z najlepszych sposobów komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem. Niestety aktualnie w gazetach zamieszcza się bardzo dużą liczbę reklam dlatego też odbiorcy tracą nimi zaciekawienie. Także żywotność tego typu reklam jest niedługa. Reklama tego typu ma też swoje plusy. Taką zaletą jest na przykład szansa szybkiego zamieszczenia reklamy w miarę niekosztowny sposób. Również przeróbka takiej reklamy jest prędka i prosta. Przedsiębiorcy chętnie ogłaszają się w prasie, albowiem reklamę w prasie uważają za jedną z najbardziej rzetelnych.

Zarówno reklamowanie swojego przedsibiorstwa w Internecie czy w prasie jest doskonałym rozwiązaniem. Dzięki takim promocjom przedsiębiorstwo uzyskuje nowych klientów i jest rozpoznawalna na rynku. Jest to wyjątkowo ważne zwłaszcza w aktualnych czasach gdzie przedsiębiorstwa intensywnie walczą o klientów i o zaistnienie na rynku.